Friday

知唔知我寫咩呃?

新的一年剛到,突然好想懷一個舊,在沒有提示下,你知道我寫甚麼嗎?

Jive Jack
Bang Bang
發條橙
玉樓春曉 (Interlude, 並非鹹戲)
紅豆沙與白飯魚
忌廉溝鮮奶
永恆的春天
一公升可口可樂 一公升雪碧
每當晚飯時
三個小神仙
千帆盡處
泛美 (PanAm – a great way to fly)
妙麗 + 蔡麗貞
皇上皇
寮仔部
臨時房屋區
畢漏洞拉
走鬼
鄭錦昌/麗莎
水叢屐
獵裝
Head band
髮叉
烏蠅鏡
葛劍青
窩多露
人人要愛護眼睛 – V老篤
小狼隊燒嘅野到底有幾好味?
苛唯艷顏霜
瑪莉關77
廖詠湘
梅施麗
胡章釗
司徒靈芝
各位觀眾 鳳凰女小姐
經紀拉
花塔餅
潘高壽
香港地下鐵為你而建設
宏興鷓鴣菜
髮乳/髮臘
垃圾虫
單層巴士
女人三十
乖乖
無比膏
六神仙六神丸
二人世界* 的竹脇無我及栗原小卷
*年紀太小,睇完只記得男女主角個樣,完全唔明劇情的日劇



已刻在我記憶裡的童年聖誕必看的廣告

順便介紹我的新朋友,他名叫阿八(因為遲我四個世紀出生),我帶著他四處走,見識見識這個世界!



好友與我遊東龍島,大自然的確好近。









09年我想跳出自己的框框,用新的視野看看這個世界。

5 comments:

Anonymous said...

我第一眼睇竹脇無我個樣,我以為係賈思樂。

阿八,nice to meet you!

Anonymous said...

Hahahahaha! 同期日本明星,他算英俊的啦!

Unknown said...

仲有:
noon d
蛾羅立英
女校男生
芝麻街
棍仔糖

阿八好熟面口wor. nice to meet u.

Anonymous said...

Haha! 阿八is so funny looking!

Kair said...

嘩, 知都唔話比您知我知啦! 哈哈!