Sunday

雜談

其實溝通是具有多種層面,語言文字是其中一種亦是最重要的一種,就似你現在正與我溝通一樣。很難想像叫自己不說話,這位朋友很厲害!

寫對很多人來說是一種困難,正如我對講說話一樣。

語言文字對我很重要,因此我喜歡收集從書本得來的精句:

In order that people may be happy in their work, these three things are needed. They must be fit for it. They must not do too much of it. And they must have a sense of success in it.

John Ruskin


那麼說來,這個Blog就是我最開心的工作!

4 comments:

Anonymous said...

I am so happy for you.

Anonymous said...

Yeah! Yet, my blog can't give me SALARY!

Anonymous said...

true, that says: money can't buy all happiness. right?

Anonymous said...

Damn right!