Saturday

無常



有時候,人總想預視將來,甚至會求神問卜,可是呢,人生無常,誰又敢說命運我操縱。

3 comments:

Unknown said...

年紀越大越有這樣的想法吧!所以我從不強求。

Anonymous said...

呢張相令我想起好多以前既電視劇, 唔知點解架喎, 而且比到我好大既想像空間.

講番個主題, 我覺得人生有好多事都唔到我地自己控制, 就算預先知道可能只會換來不安同担心, 所以不如盡量唔好諗咁多(唔易做架, 我知呀!),隨心啦. 真係頂唔順既時候, 就發個小顛啦!

Anonymous said...

DGT, I have the same feeling as you about this picture. And I totally agree with you.